Bergerac a Smaragdová destička - Dvě hry

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 197 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bergerac a Smaragdová destička - Dvě hry koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
197 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bergerac a Smaragdová destička - Dvě hry koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bergerac a Smaragdová destička - Dvě hry koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bergerac a Smaragdová destička - Dvě hry koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Není skladem

Bergerac a Smaragdová destička - Dvě hry koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dva stejně dobří herci se ucházejí o titulní roli v chystaném představení slavného Rostandova Cyrana. Předvádějí svůj talent, paměť i znalosti divadelnímu řediteli, který je současně arbitrem elegantiarum i šmírákem. Spor o pojetí postavy Cyrana přerůstá do sporu o divadlo vůbec. Klasika nebo…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bergerac a Smaragdová destička - Dvě hry je 213 Kč

Výběr knih autora Tomáš Vondrovic

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Vondrovic
Výběr knih vydavatele Malvern

Zobrazit všechny knihy vydavatele Malvern
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.