Berserk 14

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 229 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Berserk 14 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Berserk 14 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Berserk 14 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
393 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Berserk 14 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
255 Kč
Není skladem

Berserk 14 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Berserk 14 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Berserk 14 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Berserk 14 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Berserk 14 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
398 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Komiksy od společnosti Dark Horse.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Berserk 14 je 314 Kč

Výběr knih autora Kentaro Miura

Zobrazit všechny knihy autora Kentaro Miura
Výběr knih vydavatele Dark Horse

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dark Horse
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.