Better Than the Movies, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 196 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Better Than the Movies, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
196 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Better Than the Movies, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Better Than the Movies, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Better Than the Movies, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Better Than the Movies, 1. vydání koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Better Than the Movies, 1. vydání koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
239 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Perfect for fans of Emily Henry and Ali Hazelwood, this “sweet and funny” (Kerry Winfrey, author ofWaiting for Tom Hanks) teen rom-com is hopelessly romantic with enemies to lovers and grumpy x sunshine energy! Liz hates her annoyingly attractive neighbour but he’s the only in with her long…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Better Than the Movies, 1. vydání je 234 Kč

Výběr knih autora Lynn Painter

Zobrazit všechny knihy autora Lynn Painter
Výběr knih vydavatele Simon & Schuster Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Simon & Schuster Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.