Between Summer's Longing and Winter's End

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Between Summer's Longing and Winter's End aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...
Našli jsme knihu Between Summer's Longing and Winter's End, nehledali jste ji náhodou i vy?
Výběr knih autora Leif G. W. Persson

Zobrazit všechny knihy autora Leif G. W. Persson
Výběr knih vydavatele Doubleday

Zobrazit všechny knihy vydavatele Doubleday
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.