Beyond A2+: Workbook

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Beyond A2+: Workbook koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Beyond A2+: Workbook - Lauder Nina. The Beyond Workbook provides students the chance to consolidate their learning throughout the course. Every Workbook unit includes extra grammar and vocabulary consolidation pages, which are cumulative throughout the book and therefore provide…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Beyond A2+: Workbook je 286 Kč

Výběr knih autorů Nina Lauder , Ingrid Wisniewska

Zobrazit všechny knihy autora Nina Lauder, Ingrid Wisniewska
Výběr knih vydavatele Macmillan Education

Zobrazit všechny knihy vydavatele Macmillan Education
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.