Bez studu a bez zábran

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 122 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bez studu a bez zábran koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
122 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bez studu a bez zábran koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
130 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bez studu a bez zábran koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
131 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bez studu a bez zábran koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
108 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Bez studu a bez zábran - Nuska Bohumil. Knihu tvoří konfrontace antických citátů z římských klasiků v českém překladu, které až s neuvěřitelnou přesností odpovídají na současné problémy našeho politického a hospodářského života. Tyto texty jsou doplňovány symbolizujícími kresbami,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bez studu a bez zábran je 122 Kč

Výběr knih autora Bohumil Nuska

Zobrazit všechny knihy autora Bohumil Nuska
Výběr knih vydavatele Nakladatelství Bor

Zobrazit všechny knihy vydavatele Nakladatelství Bor
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.