Běžkyně, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 86 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Běžkyně, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
86 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Běžkyně, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Běžkyně, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Běžkyně, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Běžkyně, 1. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Běžkyně, 1. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
99 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pátý díl ze série čínských thrillerů. Vrcholový čínský plavec spáchá v předvečer olympiády sebevraždu — a Čína tak ztrácí naději na vítězství proti Americe. Olympijský vzpěrač si vezme život v náruči své pekingské milenky — a nejvyšší kruhy se pokoušejí tento skandál ututlat. Jenže ze sebevražd…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Běžkyně, 1. vydání je 181 Kč

Výběr knih autora Peter May

Zobrazit všechny knihy autora Peter May
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.