Bezlepkové laskominy 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Bezlepkové laskominy 2 aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Bezlepkové laskominy 2 -- 55 fantastických receptů na tradiční i neobyčejné dezerty; Autor: Pelikánová Karla; – Bezlepkové dezerty jsou stále oblíbenější a vyhledávanější i mezi lidmi, kteří bezlepkovou dietu nemusejí držet ze zdravotních důvodů. Ve druhém dílu mé kuchařky Bezlepkové…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Karla Pelikánová

Zobrazit všechny knihy autora Karla Pelikánová
Výběr knih vydavatele E-knihy jedou

Zobrazit všechny knihy vydavatele E-knihy jedou
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.