Bezpečnost, hrozby a rizika v 21. století

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 464 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bezpečnost, hrozby a rizika v 21. století koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
464 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Bezpečnost, hrozby a rizika v 21. století koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
387 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace Bezpečnost, hrozby a rizika v 21. století je součástí oboru, který se neustále rozvíjí. Kniha má dvě samostatné části, první je politologická (PETR ROŽNÁK) a druhá odborně zbraňová (LUDVÍK JUŘÍČEK). Po roce 1989 se mnozí domnívali, že nastal „konec dějin“ a po skončení studené války…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bezpečnost, hrozby a rizika v 21. století je 425 Kč

Výběr knih autora Ludvík Juříček

Zobrazit všechny knihy autora Ludvík Juříček
Výběr knih vydavatele Key publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Key publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.