Bible21 - eko kůže tyrkysová

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 691 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bible21 - eko kůže tyrkysová koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
691 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Bible21 - eko kůže tyrkysová koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
550 Kč
Není skladem

Bible21 - eko kůže tyrkysová koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
770 Kč
Není skladem

Bible21 - eko kůže tyrkysová koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
745 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bible21 - eko kůže tyrkysová koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
797 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bible21 - eko kůže tyrkysová koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
693 Kč
Není skladem

Krátký popis
Desáté opravené vydání populárního překladu Bible do současné češtiny. Od r. 2009, kdy Bible21 vyšla poprvé, se stala bestsellerem s více než 155.000 prodanými výtisky. Překlad si našel oblibu mezi odborníky, laiky i těmi, kdo Bibli dosud nečetli. Odolná a atraktivní vazba v umělé kůži,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bible21 - eko kůže tyrkysová je 707 Kč

Výběr knih autora Alexandr Flek

Zobrazit všechny knihy autora Alexandr Flek
Výběr knih vydavatele Biblion

Zobrazit všechny knihy vydavatele Biblion
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.