Big Data

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 355 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Big Data koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
355 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Big Data koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
366 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Seznamte se s novým fenoménem, díky kterému získáte zcela nový pohled nejen na proces získávání důležitých informací z dostupných dat, ale na fungování světa jako celku v technologiemi protkaném 21. století. Dvojice autorů vám ukáže moderní přístup ke zpracování dat, který nepracuje se vzorkem,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Big Data je 360 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Kenneth Cukier, Mayer-Schönberger Viktor
Výběr knih vydavatele John Murray

Zobrazit všechny knihy vydavatele John Murray
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.