Big Gorilla: A Book of Opposites

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Big Gorilla: A Book of Opposites koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Big Gorilla: A Book of Opposites koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Big Gorilla: A Book of Opposites koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Big Gorilla: A Book of Opposites koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
325 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Big Gorilla: A Book of Opposites koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
336 Kč
Není skladem

Krátký popis
Learn all about opposites through internationally renowned master picture book-maker Anthony Browne''s beloved primates.What''s the opposite of old? Young! What''s the opposite of sad? Happy! But what''s the opposite of opposite...?Featuring a range of exquisite primates, from gorillas to…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Big Gorilla: A Book of Opposites je 307 Kč

Výběr knih autora Anthony Browne

Zobrazit všechny knihy autora Anthony Browne
Výběr knih vydavatele Walker Books Ltd.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Walker Books Ltd.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.