Bílý plamen aneb Kotva vržená do mraků

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 235 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bílý plamen aneb Kotva vržená do mraků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
235 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Bílý plamen aneb Kotva vržená do mraků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bílý plamen aneb Kotva vržená do mraků koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
275 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bílý plamen aneb Kotva vržená do mraků koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bílý plamen aneb Kotva vržená do mraků koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bílý plamen aneb Kotva vržená do mraků koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis

Jiří Tuček, básník, prozaik a pedagog, přichází s další sbírkou originálních básní, jimiž se jako Ariadnina nit line víra, filozofie, něha i humor.



Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bílý plamen aneb Kotva vržená do mraků je 261 Kč

Výběr knih autora Jiří Tuček

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Tuček
Výběr knih vydavatele Martin Koláček - E-knihy jedou

Zobrazit všechny knihy vydavatele Martin Koláček - E-knihy jedou
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.