Biografický slovník Slezska a severní Moravy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Biografický slovník Slezska a severní Moravy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
198 Kč
Není skladem
a 3 další varianty  
Biografický slovník Slezska a severní Moravy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
243 Kč
Není skladem

Biografický slovník Slezska a severní Moravy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
292 Kč
Není skladem

Biografický slovník Slezska a severní Moravy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
321 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kolektivní dílo odborníků z různých vědeckých oborů, vydané Filozofickou fakultou Ostravské univerzity, přináší biogramy zachycující osudy osobností spjatých s vymezenou oblastí svým původem či působením. Jde o slovník připravovaný tzv. holandskou metodou, který zahrnuje významné osobnosti ze…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Biografický slovník Slezska a severní Moravy je 263 Kč

Výběr knih autora Lumír Dokoupil

Zobrazit všechny knihy autora Lumír Dokoupil
Výběr knih vydavatele Ostravská univerzita

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ostravská univerzita
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.