Biologická léčba zánětlivých autoimunitních onemocnění

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 159 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Biologická léčba zánětlivých autoimunitních onemocnění koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
159 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Biologická léčba zánětlivých autoimunitních onemocnění koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Biologická léčba zánětlivých autoimunitních onemocnění koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Biologická léčba zánětlivých autoimunitních onemocnění koupíte na Grada
Grada
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Biologická léčba zánětlivých autoimunitních onemocnění koupíte na Grada
Grada
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Biologická léčba zánětlivých autoimunitních onemocnění koupíte na Grada
Grada
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Biologická léčba zánětlivých autoimunitních onemocnění koupíte na Grada
Grada
199 Kč
Není skladem

Biologická léčba zánětlivých autoimunitních onemocnění koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
664 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Biologická léčba zánětlivých autoimunitních onemocnění koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
169 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha je první interdisciplinární monografií v České republice, která se komplexně zabývá problematikou biologických léků. Ve své první části obsahuje teoretické předpoklady produkce biologických léků a technické problémy týkající se její výroby, zkoušení a zavádění do praxe. Kniha je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Biologická léčba zánětlivých autoimunitních onemocnění je 241 Kč

Výběr knih autorů Karel Pavelka , Petr Arenberger Petr

Zobrazit všechny knihy autora Karel Pavelka, Petr Arenberger Petr
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.