Biologie pro biomedicínské inženýrství

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Biologie pro biomedicínské inženýrství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
191 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Biologie pro biomedicínské inženýrství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
213 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Biologie pro biomedicínské inženýrství; Autor: Vymětalová Veronika; Skripta určená především pro laboratorní cvičení z biologie studentů bakalářských studijních programů FBMI ČVUT. Jsou rozdělena na jednotlivé kapitoly s textovou částí a s laboratorními úlohami. Vlastní text je přímo…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Biologie pro biomedicínské inženýrství je 202 Kč

Výběr knih autora Veronika Vymětalová

Zobrazit všechny knihy autora Veronika Vymětalová
Výběr knih vydavatele CVUT Praha

Zobrazit všechny knihy vydavatele CVUT Praha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.