Bite Risk

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bite Risk koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bite Risk koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
200 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Bite Risk koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
195 Kč
Není skladem

Krátký popis
When everyone's a vicious beast, it's hard to spot the monsters . . .Beware of the Turned in the first book in a blockbuster teen horror for fans of Skulduggery Pleasant and Stranger Things.'A riotously absorbing horror-comedy for readers of 12 and up.' – Guardian Sel Archer lives in a normal…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bite Risk je 210 Kč

Výběr knih autora S. J. Wills

Zobrazit všechny knihy autora S. J. Wills
Výběr knih vydavatele Simon & Schuster Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Simon & Schuster Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.