Bliss

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bliss koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
257 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Bliss koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bliss koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bliss koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
283 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bliss koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bliss koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Bliss koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
527 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Introducing Little Clothbound Classics: irresistible, mini editions of short stories, novellas and essays from the world's greatest writers, designed by the award-winning Coralie Bickford-Smith. Celebrating the range and diversity of Penguin Classics, they take us from snowy Japan to springtime…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bliss je 317 Kč

Výběr knih autora Katherine Mansfield

Zobrazit všechny knihy autora Katherine Mansfield
Výběr knih vydavatele Penguin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.