Blízká setkání se smrtí - 13 povídek, kde smrt je vlídným průvodcem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 79 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Blízká setkání se smrtí - 13 povídek, kde smrt je vlídným průvodcem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
79 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blízká setkání se smrtí - 13 povídek, kde smrt je vlídným průvodcem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
84 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Blízká setkání se smrtí - 13 povídek, kde smrt je vlídným průvodcem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
95 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blízká setkání se smrtí - 13 povídek, kde smrt je vlídným průvodcem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
90 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blízká setkání se smrtí - 13 povídek, kde smrt je vlídným průvodcem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
322 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blízká setkání se smrtí - 13 povídek, kde smrt je vlídným průvodcem koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
82 Kč
Není skladem

Krátký popis
Petr Hubený (*1965) ve svém knižním debutu rozehrává 13 příběhů. Každý z nich přivede čtenáře do jiného prostředí a vtáhne ho do děje svéráznými postavami i nečekanými situacemi…Co jsou zač hlavní "hrdinové"? Zmiňme například nerudného učitele jízdy na motocyklu, který se zaplete s tajemnou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Blízká setkání se smrtí - 13 povídek, kde smrt je vlídným průvodcem je 121 Kč

Výběr knih autora Petr Hubený

Zobrazit všechny knihy autora Petr Hubený
Výběr knih vydavatele Talent Pro ART

Zobrazit všechny knihy vydavatele Talent Pro ART
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.