Bloom: Navigating Life And Style

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 374 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bloom: Navigating Life And Style koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
374 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bloom: Navigating Life And Style koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
499 Kč
Není skladem

Krátký popis
'Bloom is a dream for me. I cannot believe I have been given the opportunity to share some thoughts and ideas that I wish were available to me in a book when I was growing up. By exploring the different aspects of my life that are important to me, such as travel, fashion, interiors and more, I…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bloom: Navigating Life And Style je 436 Kč

Výběr knih vydavatele Ebury Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ebury Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.