Bludiště

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 63 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bludiště koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
63 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bludiště koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
71 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bludiště koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
59 Kč
Není skladem

Bludiště koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
65 Kč
Není skladem

Krátký popis

Jak dlouho trvají roční období? A jak dlouho bude trvat jimi projít právě vám? Projděte bludišti od první sněženky až do lyžařského střediska a prověřte si svůj orientační smysl. S bludištěm se nejen pobavíte, ale také přispějete k rozvoji svých schopností a dovedností!
Zábavná kniha…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bludiště je 64 Kč

Výběr knih vydavatele PIEROT s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele PIEROT s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.