Bludiště 2

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 326 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bludiště 2 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
326 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bludiště 2 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
374 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bludiště 2 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
376 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bludiště 2 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
343 Kč
Není skladem

Krátký popis
Brian pořád skvěle kreslí, ale taky se pořád chová dost divně. Jeho vztah s Laurie se komplikuje a situace v partě se následně vyhrotí na na filmařském výletě na chatu u pláže. Zjevení mimozemských medúz rozhodně nikomu na pohodě nepřidá. Odkud pocházejí? Zrodily se snad v bludišti Brianovy…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bludiště 2 je 354 Kč

Výběr knih autora Charles Burns

Zobrazit všechny knihy autora Charles Burns
Výběr knih vydavatele Trystero

Zobrazit všechny knihy vydavatele Trystero
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.