Bludné stíny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 108 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bludné stíny koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
108 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bludné stíny koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
122 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bludné stíny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
91 Kč
Není skladem

Krátký popis
První díl trilogie "Bludné stíny - O dávných časech - Hlubiny" oceněný Goncourtovou cenou za rok 2002 není ani román ani esej, kniha se pouze představuje jako sbírka fragmentů, jež se plaví ve vodách učenosti a všednosti, jako kdyby autor pouze zachycoval myšlenky a dělal si poznámky k nějakému…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bludné stíny je 107 Kč

Výběr knih autora Pascal Quignard

Zobrazit všechny knihy autora Pascal Quignard
Výběr knih vydavatele Jitro

Zobrazit všechny knihy vydavatele Jitro
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.