Blue Horse

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 625 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Blue Horse koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
738 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blue Horse koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
625 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A controversial wild horse round-up in the high desert of Nevada results in two murders and too many suspects for Sheriff Porter Beck to deal with.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Bruce Borgos

Zobrazit všechny knihy autora Bruce Borgos
Výběr knih vydavatele Minotaur Books,US

Zobrazit všechny knihy vydavatele Minotaur Books,US
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.