Blue Machine

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Blue Machine koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blue Machine koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blue Machine koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
WINNER OF THE 2024 WAINWRIGHT PRIZE FOR CONSERVATION FINANCIAL TIMES 2023 HIGHLIGHT''Helen Czerski weaves together physics and biology, history and science, in a beautifully poetic way.''Professor Alice Roberts''In Helen Czerski''s hands, the mechanical becomes magical. An instant classic.'…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Blue Machine je 298 Kč

Výběr knih autora Helen Czerski

Zobrazit všechny knihy autora Helen Czerski
Výběr knih vydavatele Transworld

Zobrazit všechny knihy vydavatele Transworld
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.