Blue Sisters, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 290 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Blue Sisters, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
290 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blue Sisters, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
402 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Blue Sisters, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
543 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Blue Sisters, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
459 Kč
Není skladem

Blue Sisters, 1. vydání koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Blue Sisters, 1. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
402 Kč
Není skladem

Krátký popis
From the Sunday Times bestselling author of Cleopatra and Frankenstein 'A stunning exploration of sisterhood and grief, addiction and recovery, pain and pleasure. Captivating' TESS GUNTY 'In Blue Sisters, grief is rendered with gorgeous particularity' RAVEN LEILANI The Blue sisters have always…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Blue Sisters, 1. vydání je 411 Kč

Výběr knih autora Coco Mellors

Zobrazit všechny knihy autora Coco Mellors
Výběr knih vydavatele HarperCollins Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.