Bobří banda - Karetní hra

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Bobří banda - Karetní hra aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis

Malí bobři se hrozně rádi potápí a dělají různé hlouposti. Objeví se na jednom místě, ale v mžiku zmizí a již jsou zase někde jinde. Pokud si nedáte pozor, tam, kde byl před chvilkou roztomilý bobřík, se vynoří zlá vodní krysa – a to si určitě nepřejete! Každý hráč má před sebou 4 karty…

Zobrazit celý popis

Výběr knih autora Albi

Zobrazit všechny knihy autora Albi
Výběr knih vydavatele ALBI

Zobrazit všechny knihy vydavatele ALBI
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.