Body image a pohybové aktivity mládeže

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 233 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Body image a pohybové aktivity mládeže koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Body image a pohybové aktivity mládeže koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Body image a pohybové aktivity mládeže koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
234 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Body image a pohybové aktivity mládeže koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
196 Kč
Není skladem

Krátký popis

Publikace popisuje teoretická východiska problematiky týkající se vztahu k tělu, významu pohybových aktivit, zdravotního oslabení souvisejícího s životním stylem i možností hodnocení zdatnosti a funkčnosti těla. Všímá si toho zvláště u mladé generace, která vnímá body image s ohledem na své…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Body image a pohybové aktivity mládeže je 224 Kč

Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.