Boj o ostrov, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 364 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Boj o ostrov, 1. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
364 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Boj o ostrov, 1. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
383 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Boj o ostrov, 1. vydání koupíte na Albatros
Albatros
424 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Boj o ostrov, 1. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Boj o ostrov, 1. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Boj o ostrov, 1. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Boj o ostrov je první knihou Arthura Ransoma v sérii prázdninových dobrodružství dvou skupin dětí, které si říkají Vlaštovky a Amazonky. Spíše ve své fantazii než ve skutečnosti bojují o Ostrov divokých koček, na němž chtějí všichni tábořit. Ostrov leží uprostřed jezera, kde se Vlaštovky i…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Boj o ostrov, 1. vydání je 412 Kč

Výběr knih autora Arthur Ransome

Zobrazit všechny knihy autora Arthur Ransome
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.