Borgesův svět, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Borgesův svět, 2. vydání aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Kniha: Borgesův svět, 2. vydání; Autor: Cílek Václav; Soubor fejetonů, které reflektují světovou literaturu bez nároků na úplnost a přehlednost. Autor podlehl "pouze" touze podělit se se čtenářem impulsivně o milované knihy. Celou knihou se prolíná literární reminiscence na J. Borgese a jeho ..…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Václav Cílek

Zobrazit všechny knihy autora Václav Cílek
Výběr knih vydavatele Dokořán

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dokořán
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.