BOSH! on a Budget

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 425 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

BOSH! on a Budget koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

BOSH! on a Budget koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
410 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
BOSH! on a Budget koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
422 Kč
Není skladem

BOSH! on a Budget koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
435 Kč
Není skladem

Krátký popis
THE SUNDAY TIMES BESTSELLER OVER 1 MILLION BOSH! BOOKS SOLD BOSH! are back with the ultimate money-saving, plant-based cookbook.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy BOSH! on a Budget je 423 Kč

Výběr knih autorů Henry Firth , Ian Theasby

Zobrazit všechny knihy autora Henry Firth, Ian Theasby
Výběr knih vydavatele Harper Collins Publ. UK

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harper Collins Publ. UK
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.