Bouřlivý čas

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 294 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bouřlivý čas koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bouřlivý čas koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bouřlivý čas koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bouřlivý čas koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
285 Kč
Není skladem

Krátký popis
S rozmáchlým gestem velké vypravěčky kreslí Charlitte Link fascinující příběh jedné neobvyklé ženy v pohnuté době - portrét rozhárané společnosti v první polovině třiceti let minulého století. Preklad: Magda Mühlenkampová

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bouřlivý čas je 300 Kč

Výběr knih autora Charlotte Link

Zobrazit všechny knihy autora Charlotte Link
Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.