Brain Dead

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 1 199 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Brain Dead koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 199 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Brain Dead koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 313 Kč
Není skladem

Krátký popis
An essential volume that chronicles the highly original collaborations, quintessential graphics, and sprawling network of underground artists that make up Los Angeles based cult-streetwear brand, Brain Dead.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Brain Dead je 1 256 Kč

Výběr knih vydavatele Rizzoli International Publications

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rizzoli International Publications
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.