Brand Strategy in Three Steps

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 844 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Brand Strategy in Three Steps koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
844 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Brand Strategy in Three Steps koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
797 Kč
Není skladem

Krátký popis
Cultivate a meaningful brand strategy using a three-step, values-driven branding framework focused on connecting with customers by clarifying, integrating and communicating the values of the company.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Brand Strategy in Three Steps je 820 Kč

Výběr knih vydavatele Kogan Page

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kogan Page
Naše tipy


Lucemburská epopej IV - Otec vlasti (1356-1378)
Čtvrtý díl románové fresky začíná návratem Karla jako korunovaného římského císaře z Itálie domů. Je pánem podstatné části křesťanského světa a zasahuje do záležitostí církve i jiných panovníků. Dokáže urovnat vleklé spory, jiné ale svou politikou vyvolává. To samozřejmě znamená politické ústupky spojencům a také spoustu peněz. Jeho obrovská říše zatím dokáže tyto náklady nést. Představa jednotného světa ho podnítí ke druhé římské jízdě ve snaze vytrhnout papežství z avignonského zajetí. Události v říši i sňatková politika mu přinášejí další územní zisky, Karel se však více se upíná ke svému nedospělému synu Václavovi a snaží se mu pomoci k zisku římské královské koruny. Jenže stárnoucí a občas trochu nostalgický Karel už nemá sílu, aby udržel křesťanský svět v té podobě, jak si ho představuje. Nastupují první příznaky krize, které se již Karel nedožije…