Brand Strategy in Three Steps

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 844 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Brand Strategy in Three Steps koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
844 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Brand Strategy in Three Steps koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
793 Kč
Není skladem

Krátký popis
Cultivate a meaningful brand strategy using a three-step, values-driven branding framework focused on connecting with customers by clarifying, integrating and communicating the values of the company.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Brand Strategy in Three Steps je 818 Kč

Výběr knih vydavatele Kogan Page

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kogan Page
Naše tipy


Čas vos

Pomsta, nebo odpuštění? Román o moci minulosti a síle květin.

Bára a Ptáčník. Dva lidé, jejichž cesty se protnuly dávno předtím, než se ti dva potkali. Bára je přesvědčená, že její život by byl mnohem šťastnější, kdyby do něj před lety kdosi nezasáhl a nezměnil jeho směr. Minulost už sice nevrátí, ale může se pokusit přepsat ji v paměti lidí. A taky přemýšlí o pomstě. Zatím však vyčkává, zabydluje se v novém domově a sází květiny.

Ptáčník se na rozdíl od ní s minulostí naučil žít. Necítí se ukřivděný, nevadí mu, že ho lidé považují za podivína, ani ho netíží osamělost. K životu mu stačí svoboda, les a pozorování ptáků. Nebo snad ne?

Nový román Aleny Mornštajnové má vše, co její knihy činí tolik oblíbenými: hluboký příběh a uvěřitelné hrdiny, kteří si navzdory osudu krok za krokem vyšlapávají pěšinku ke šťastnějšímu životu.