Branding that Means Business

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Branding that Means Business koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Branding that Means Business koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
294 Kč
Není skladem

Krátký popis
New in the Economist Edge series: how brands can create enduring bonds with customers and markets in the post-digital age of social influence.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Branding that Means Business je 284 Kč

Výběr knih autorů Tessa Misiaszek , Matt Johnson

Zobrazit všechny knihy autora Tessa Misiaszek, Matt Johnson
Výběr knih vydavatele Economist Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Economist Books
Naše tipy


Vždycky budeme mít léto
Už to jsou dva roky, co Conrad řekl Belly, ať si chodí s Jeremiahem. Stal se z nich nerozlučný pár, dokonce studují na stejné univerzitě – akorát jejich vztah není tak dokonalý, jak Belly očekávala. Když se Jeremiah dopustí toho nejhoršího, co může kluk udělat, musí se Belly rozhodnout, jestli jsou si opravdu souzeni. Má její vztah s Jeremiahem budoucnost? A opravdu už k Conradovi nic necítí? Belly se musí definitivně rozhodnout, komu patří její srdce.