Branický zázrak

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 43 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Branický zázrak koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
43 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Branický zázrak koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
49 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Branický zázrak koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
39 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Branický zázrak koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
99 Kč
Není skladem

Branický zázrak koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
259 Kč
Není skladem

Branický zázrak koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
44 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha obsahuje 17 písní s notovými zápisy a fotografie z muzikálu Jana Svěráka a Tomáše Kluse Branický zázrak. Písničkář Karel Krajíček dosáhl středního věku a diví se, kam se ztratilo jeho mládí, sláva, radost ze života a teď dokonce i kolo z garáže. Smiřuje se s tím, že mládí mu nikdo nevrátí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Branický zázrak je 88 Kč

Výběr knih autora Jan Svěrák

Zobrazit všechny knihy autora Jan Svěrák
Výběr knih vydavatele Universum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Universum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.