BRAT

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

BRAT koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
BRAT koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
502 Kč
Skladem (odeslání ihned)

BRAT koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
414 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
BRAT koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
419 Kč
Skladem (odeslání ihned)

BRAT koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
417 Kč
Není skladem

BRAT koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
419 Kč
Není skladem

BRAT koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 4 další varianty  
BRAT koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

BRAT koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

BRAT koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

BRAT koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
451 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
‘Full of dark, deadpan humour, Brat is a raucous story of the messy, messed-up business of living, dying and having a family.’ Financial Times ‘A moving coming-of-age family story’ Observer 'Iconic', Radio 1I was in the waiting room. Then I was in the examination room. Gabriel’s skin is…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy BRAT je 383 Kč

Výběr knih vydavatele Scribner

Zobrazit všechny knihy vydavatele Scribner
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.