Breasts Are My Favorite Things in the World! 3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 292 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Breasts Are My Favorite Things in the World! 3 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
292 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Breasts Are My Favorite Things in the World! 3 koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
323 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Bosom buds Chiaki and Hana have an out of the box friendship. PrincelyChiaki hides an unattractive secret: her debilitating boob fetish! Her only hopeof staying under the radar is with Hana's help, but that means staying on Hana'sgood side.

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Wakame Konbu

Zobrazit všechny knihy autora Wakame Konbu
Výběr knih vydavatele Little,Brown & Company

Zobrazit všechny knihy vydavatele Little,Brown & Company
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.