Breathe

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Breathe koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Breathe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
405 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Breathe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
419 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Breathe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
294 Kč
Není skladem

Breathe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
481 Kč
Není skladem

Breathe koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Seven ways green politics goes wrong. Seven ways to get it back on track. Fatalism. Apathy. Cynicism. Deprioritisation.Hostility. Cost. Gridlock.When green campaigners and politicians lose the debate, this is why. Now, the Mayor of London draws on a decade in the corridors (and cycle lanes) of…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Breathe je 364 Kč

Výběr knih vydavatele Hutchinson

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hutchinson
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.