Breathless

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 203 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Breathless koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
203 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Breathless koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
336 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Breathless koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
219 Kč
Není skladem

Breathless koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Breathless koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
239 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Breathless koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
284 Kč
Není skladem

Krátký popis
Your first love, your first time, your first heartbreak. The new novel from Jennifer Niven, author of All the Bright Places. You were my first. Not just sex, although that was part of it, but the first to look past everything else into me. Some of the names and places have been changed, but the…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Breathless je 251 Kč

Výběr knih autora Jennifer Niven

Zobrazit všechny knihy autora Jennifer Niven
Výběr knih vydavatele Penguin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.