Bretaňské speciality

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 262 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bretaňské speciality koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bretaňské speciality koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Bretaňské speciality koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bretaňské speciality koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bretaňské speciality koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
270 Kč
Není skladem

Krátký popis
Devátý případ pro komisaře Dupina, milovníka tučňáků a kofeinu, rodilého Pařížana za trest přeloženého do Bretaně – na konec světa. První letní dny v bretaňském Saint-Malo, kdysi městě korzárů a nyní kulinářském ráji… Mohl by to být báječný výlet, kdyby se tam nekonal otravný policejní seminář,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bretaňské speciality je 281 Kč

Výběr knih autora Jean-Luc Bannalec

Zobrazit všechny knihy autora Jean-Luc Bannalec
Výběr knih vydavatele Kalibr

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kalibr
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.