Bretaňské zlato

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 286 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bretaňské zlato koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bretaňské zlato koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Bretaňské zlato koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
322 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bretaňské zlato koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Třetí případ komisaře Dupina. Na rozlehlé solné zahrady na poloostrově Guérande se právě snáší soumrak. Vzduch je prosycen fialkovou vůní fleur de sel, o níž místní obyvatelé tvrdí, že občas vyvolává halucinace. Podobný pocit má i komisař Dupin, když na něj někdo začne nečekaně střílet. Přitom…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bretaňské zlato je 320 Kč

Výběr knih autora Jean-Luc Bannalec

Zobrazit všechny knihy autora Jean-Luc Bannalec
Výběr knih vydavatele Kalibr

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kalibr
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.