Břevno v oku Lidé v roce 2022

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 293 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Břevno v oku Lidé v roce 2022 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
293 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Břevno v oku Lidé v roce 2022 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
304 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Břevno v oku Lidé v roce 2022 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Břevno v oku Lidé v roce 2022 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nový soubor padesáti esejů s podtitulem „Lidé v roce 2022“ nápadem a strukturou volně navazuje na předešlou knížku Chlap kousl psa (2021). Společným tématem je mapovat „mozaiky lidské nátury, jak ji skládají špičkové vědecké časopisy“. Eseje i tentokrát vycházejí z aktuálních poznatků a trendů…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Břevno v oku Lidé v roce 2022 je 293 Kč

Výběr knih autora František Koukolík

Zobrazit všechny knihy autora František Koukolík
Výběr knih vydavatele Karolinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Karolinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.