Bridge

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bridge koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bridge koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
371 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Bridge koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
442 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bridge koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
493 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bridge koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
244 Kč
Není skladem

Bridge koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Bridge koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
440 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Read the mind-bending masterpiece from the multi-award-winning author of Apple TV''s smash hit literary adaptation SHINING GIRLS, starring Elizabeth Moss.''Addictive, fascinating and compelling page-turner'' Guardian''A high-concept page-turner'' Herald''Beukes puts cerebral propositions into…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bridge je 362 Kč

Výběr knih autora Lauren Beukes

Zobrazit všechny knihy autora Lauren Beukes
Výběr knih vydavatele Michael Joseph

Zobrazit všechny knihy vydavatele Michael Joseph
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.