Brief Answers to the Big Questions

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 293 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Brief Answers to the Big Questions koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
293 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Brief Answers to the Big Questions koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Brief Answers to the Big Questions koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
380 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Brief Answers to the Big Questions koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
329 Kč
Není skladem

Krátký popis
The world-famous cosmologist and #1 bestselling author of A Brief History of Time leaves us with his final thoughts on the universe's biggest questions in this brilliant posthumous work. Is there a God? How did it all begin? Can we predict the future? What is inside a black hole? Is there other…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Brief Answers to the Big Questions je 328 Kč

Výběr knih autora Stephen Hawking

Zobrazit všechny knihy autora Stephen Hawking
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.