Brněnské podzemí - Kniha první (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Brněnské podzemí - Kniha první (Defekt) aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Publikace je exkursí do veřejnosti nepřístupného historického podzemí města Brna Historie brněnského podzemí je velmi bohatá a jeho rozsah s pokračujícím průzkumem stále roste. Za více než dvacet let systematické činnosti bylo objeveno a sanováno překvapivé množství zajímavých sklepních prostor…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Aleš Svoboda

Zobrazit všechny knihy autora Aleš Svoboda
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.