Bruggy a Brusel do kapsy - Lonely Planet

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 231 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bruggy a Brusel do kapsy - Lonely Planet koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bruggy a Brusel do kapsy - Lonely Planet koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bruggy a Brusel do kapsy - Lonely Planet koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
245 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Bruggy a Brusel mají vše: Obě města se vyznačují poklidně plynoucími, romantickými vodními toky, parky plnými zeleně, živými tržišti, módou udávající trend a galeriemi vystavujícími díla světově proslulých umělců. Pronikněte přímo k srdci Brugg a Bruselu. Lonely Planet kapesní průvodce po…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bruggy a Brusel do kapsy - Lonely Planet je 238 Kč

Výběr knih autora Helena Smith

Zobrazit všechny knihy autora Helena Smith
Výběr knih vydavatele Svojtka & Co.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Svojtka & Co.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.