Brutto - Netto

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 79 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Brutto - Netto koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
79 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Brutto - Netto koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Brutto - Netto koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
98 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Brutto - Netto koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
73 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Brutto - Netto; Autor: Kosík Jiří; Třetí sbírka poezie brněnského básníka a výtvarníka obsahuje humorné a surrealisticky volné verše, které jsou bohatě ilustrovány reprodukcemi obrazů autora. V rukopisu Jiřího Kosíka se střídají lyrické okamžiky s až fraškovitým humorem a

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Brutto - Netto je 84 Kč

Výběr knih autora Jiří Kosík

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Kosík
Výběr knih vydavatele Šimon Ryšavý

Zobrazit všechny knihy vydavatele Šimon Ryšavý
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.