BTS: K-Pop Kings : The Unauthorized Fan Guide

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

BTS: K-Pop Kings : The Unauthorized Fan Guide koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

BTS: K-Pop Kings : The Unauthorized Fan Guide koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
239 Kč
Není skladem

Krátký popis
BTS: Kings of K-Pop is the must-have commemorative celebration of BTS, the Korean boy band with a global army of fans. With their talent, dedication, clever choreography, and catchy blend of pop, hip-hop and R&B, this must-have fan book offers an extensive look at what makes the Bangtan…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy BTS: K-Pop Kings : The Unauthorized Fan Guide je 231 Kč

Výběr knih autora Helen Brown

Zobrazit všechny knihy autora Helen Brown
Výběr knih vydavatele O Mara Books Ltd.

Zobrazit všechny knihy vydavatele O Mara Books Ltd.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.