Budoucnosti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 205 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Budoucnosti koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Budoucnosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
172 Kč
Není skladem

Krátký popis
Antologie Budoucnosti editora Petera Crowthera je úvodním svazkem nově založené edice Moderní díla SF, ve které vás seznámíme s tím nejlepším, co tento žánr ve své ryzí podobě v současnosti nabízí. Představí se vám pozoruhodná čtveřice britských autorů. Každý z nich dnes patří k samotné špičce…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Budoucnosti je 188 Kč

Výběr knih vydavatele Laser books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Laser books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.